How To Make Money On YouTube | How To Earn Monet From YouTube | Earn Money Online
یوٹیوب سے پیسہ کمانا اتنا ہی آسان تھا جتنا زبردست مواد اپ لوڈ کرنا ، لاکھوں نظارے حاصل کرنا اور اشتہاری محصولات کا حصہ کمانا۔ اب ، مواد تخلیق کاروں کو اپنے مواد سے رقم کمانے کے متعدد طریقوں تک رسائی حاصل ہے۔ اشتہارات کے علاوہ ، اس میں بڑے برانڈ ، فین فنڈنگ یا مال کی فروخت کی کارپوریٹ کفالت شامل ہوسکتی ہے
کلیدی طور پر لے جا.
مشمول تخلیق کار 1000
صارفین اور 4000 گھنٹے دیکھنے کا وقت جمع کرنے کے بعد یوٹیوب پارٹنر پروگرام میں شامل ہوسکتے ہیں۔اس سے تخلیق کاروں
کو منیٹائزیشن کی خصوصیات جیسے اشتہاری ، پنکھے فنڈنگ اور مال کی فروخت تک رسائی مل جاتی ہے۔YouTube
کے سرفہرست ستارے سال میں 20 ملین ڈالر کماتے ہیں۔ تاہم ، زیادہ تر کہیں کم یا کچھ
بھی
گوگل اشتہارات(Google Ads)
یوٹیوب پر پیسہ کمانے کا
پہلا قدم یوٹیوب پارٹنر پروگرام میں شامل ہونا ہے۔ شراکت سے مواد
تخلیق کاروں کو خصوصی ٹولز
تک رسائی حاصل ہوتی ہے ، جیسے گوگل ایڈسینس کے ذریعہ اپنے ویڈیوز سے رقم کمانے کی صلاحیت۔
کوالیفائی کرنے کے لیے، مشمولات تخلیق کاروں کے پاس 12 مہینے کی پہلے کی مدت کے
دوران کم از کم 1000 صارفین اور 4،000 گھنٹے جمع گھڑی کا وقت ہونا ضروری ہے۔یوٹیوب
پری رول ، ڈسپلے اور دیگر اشتہاری فارمیٹس کے ذریعہ ویڈیوز کو کماتا ہے۔ مشتہرین
کلکس اور تاثرات کی بنیاد پر ادائیگی کرتے ہیں۔ YouTube مواد تخلیق کار کو اس آمدنی کا 55٪ دیتا ہے
اور خود 45٪ لے جاتا ہے۔ 3 مواد بنانے والوں کو اشتہاری ہدایات پر عمل کرنا ہوگا۔
ایسا مواد جس میں گالی زبان ، بالغوں کا مواد ، تشدد اور دیگر مضامین شامل ہوں ان
کے خلاف اشتہارات نہیں لگائے جائیں گے۔ اس میں حساس خبروں کے واقعات پر گفتگو شامل
ہوسکتی ہے
برانڈ کفالت(Brand Sponsorships)
اشتہارات کی ایک منافع بخش
شکل برانڈ کی کفالت ہے ، جسے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی دنیا میں "اثر انداز
مارکیٹنگ" کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ ایک کمپنی کسی ویڈیو میں برانڈ یا
مصنوع کو فروغ دینے کے لئے ایک مواد بنانے والے کو ادائیگی کرے گی۔ مثال کے طور پر
، اپنے یوٹیوب کیریئر کے شروع میں ، مشیل فان نے اپنے مشہور میک اپ ٹیوٹوریلز کی
مدد سے کاسمیٹکس برانڈ لانکیم کی توجہ مبذول کروائی۔ 2019 تک ، 700 سے زیادہ ایجنسیاں موجود تھیں
جو یوٹیوب ، فیس بک ، انسٹاگرام ، اسنیپ چیٹ اور ٹویٹر 7 جیسے پلیٹ فارمز پر سوشل
میڈیا کے اثر و رسوخ کے ساتھ برانڈ کو میچ کرنے میں مدد کرتی ہیں۔فیسبیت
، جو یوٹیوب سے وابستہ ہے ، کسی بھی اسپانسرشپ فیس کا 10 فیصد بروکرز لیتے ہیں
فین فنڈنگ(Fan Funding)
چینل سے رقم کمانے کا ایک
اور مقبول طریقہ چینل کی رکنیت کے ذریعے ہے۔ پرستار اور پیروکار بونس مواد جیسے
بیجز ، اموجیز ، خصوصی ویڈیوز ، براہ راست چیٹس اور دیگر مشمولات کے بدلے میں بار
بار چلنے والی ماہانہ ادائیگی کرتے ہیں۔ یوٹیوب کے ساتھی جو 30،000 سبسکرائبرز تک
پہنچ چکے ہیں وہ ان کے اکاؤنٹ پر اس کمائی کی خصوصیت کو اہل بناسکتے ہیں۔ تیسری
پارٹی کی خدمات جیسے پیٹریون بھی ویڈیو تخلیق کاروں کو ماہانہ رکنیت کے ذریعے اپنے مداحوں کی
بنیاد کو کمانے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔سر فہرست ویڈیو تخلیق کار مداحوں کی مدد سے
ہر ماہ 40،000 ڈالر کماتے ہیں
سامان فروخت(Merchandise Sales)
یوٹیوب کے شراکت داروں میں
بھی یہ خصوصیت ہے کہ وہ اپنے اکاؤنٹ میں اس خصوصیت کو فعال کرکےاپنے سامعین کو 12
مال تک سامان فروخت کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ جیفری اسٹار نے لاکھوں کو فروخت کرنے
والے لپ اسٹک ، ہائی لائٹرز اور آنکھوں کے سائے پیلیٹ اپنے مداحوں کو فروخت کردیئے
ہیں۔
YouTube کے بہترین طرز عمل (YouTube Best Practices)
بڑے پیروکار اراکین کی طرف
راغب ہونے کے اپنے امکانات کو بڑھانے کے لئے ، تخلیق کاروں کو یوٹیوب کے قائم کردہ
بہترین طریق کار پر عمل کرنا چاہئے۔ ایک سب سے بنیادی بہترین عمل میں سے ایک امیر
، مشغول مواد تیار کرنا ہے۔ دیکھنے والے یا تو تفریح حاصل کرنے کے لیے or یا YouTube کو اس مسئلے کے حل کے لیے دیکھتے ہیں جو
انھیں درپیش ہے۔ عمدہ مواد تیار کرکے ، اس بات کا زیادہ امکان ہے کہ ویڈیو دیکھا
اور شیئر کیاناظرین کی تعداد بڑھانے کا دوسرا طریقہ یہ ہے کہ مواد تخلیق کاروں کو YouTube
کی تلاش کے لیے their اپنے ویڈیوز کو بہتر بنائیں۔
اس میں گوگل کے مطلوبہ الفاظ کے منصوبہ ساز کو ایسے الفاظ تلاش کرنے کے لیے Includes
شامل ہے جو لوگوں کی ایک بڑی تعداد تلاش کرتے ہیں اور ان مطلوبہ الفاظ کو یوٹیوب
ویڈیو پیج کی تفصیل اور ٹیگز میں شامل کریں۔ 14 سوشل میڈیا اور ادا شدہ میڈیا
اشتہار کے ذریعہ یوٹیوب ویڈیو کو فروغ دینا ویڈیو میں اضافی ٹریفک پیدا کرنے کا
ایک اور مقبول طریقہ ہے
محصولات جنریشن چیلینجز(Revenue Generation
Challenges)
یہاں تک کہ جب ان سب سے
بہترین طریقوں پر عمل کیا جاتا ہے ، تب بھی کچھ محصول آمدنی کے چیلنج موجود ہیں جن
کا سامنا YouTube ویڈیو
تخلیق کاروں کو کرنا پڑتا ہے۔ 2018.15 کے اختتام پر مشتھرین پر عائد ہر ہزار (سی
پی ایم) اشتہار کی شرح صرف $ 10 تھی کیونکہ تخلیق کاروں کو صرف منیٹائزڈ ویوز پر
ادا کیا جاتا ہے ، اور کل ملاحظہ نہیں ، اس کے ذریعہ ان کی کمائی موثر حد سے کم
ہوسکتی ہے۔
نتیجہ اخذ کرنا (Conclusion)
No comments:
Post a Comment