• Breaking News

    Social Media Icons

    Sidebar Ads

    How To Earn Money With Facebook Instant Articles | Facebook Instant Articles Complete Setup

    How To Earn Money With Facebook Instant Articles | Facebook Instant Articles Complete Setup



    فیس بک نے تمام سائز کے پبلشروں کے لئے فوری مضامین کھولے ہیں۔ اس پوسٹ میں ، ہم آپ کو فیس بک کے اشاعت کے پلیٹ فارم اور ان کی شروعات کے طریقہ کار کے ذریعہ رہنمائی کریں گے۔

    یہ اعلان تمام ان پبلشروں کے لئے انسٹنٹ آرٹیکلز کھولے جانے کا اعلان فروری 2016 میں آیا تھا ، اور وہ 12 اپریل کو فیس بک کی ایف 8 کانفرنس میں باضابطہ طور پر سب کے لئے کھولے گئے تھے۔

    جب سے 2013 میں "کوالٹی مواد" کے حق میں سوشل نیٹ ورک نے اپنے نیوز فیڈ الگورتھم کو تبدیل کیا ہے تب سے ہی فیس بک سے تعلق رکھنے والے ایک پبلشنگ پلیٹ فارم کی افواہیں پھیل رہی ہیں۔ اور 2015 کے موسم گرما میں ، ٹریفک تجزیاتی کمپنی پارسی نے انکشاف کیا کہ نیوز سائٹوں پر ٹریفک کا 1 نمبر حوالہ دینے والے کے طور پر فیس بک نے گوگل کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہے۔

    لانچ سے پہلے ایک ہزار سے زیادہ پبلشرز پلیٹ فارم کی جانچ کر رہے تھے اور اس کے لیےہم سب کو یہ جاننے کے لئے پرجوش ہے:

     

    آپ کیسے شروعات کرسکتے ہیں؟

    وہ کیسے کام کرتے ہیں؟

    انہیں کتنی مصروفیت ملتی ہے؟

    اس پوسٹ میں ، میں فیس بک کے فوری مضامین کی ان آؤٹس اور آؤٹ آؤٹ کا احاطہ کرکے اور آپ کو اپنے بلاگ کے لئے ترتیب دینے کا طریقہ خوش کر رہا ہوں۔ یہاں ہم جاتے ہیں!

    سب سے پہلے: فوری مضامین کیا ہیں؟

    فوری مضامین کسی خاص مسئلے کو حل کرنے کے لئے بنائے گئے تھے موبائل ویب پر سست لوڈنگ اوقات۔

    فیس بک کے مقامی پبلشنگ پلیٹ فارم میں انٹرایکٹو خصوصیات کی ایک پوری میزبان شامل ہے جو کہ کہانیوں کو موبائل پر زندہ کرنے میں مدد کرتی ہے ، بشمول آٹو پلے ویڈیو اور ٹیپ ٹو زوم تصویری گیلریوں سمیت۔

     

    فیس بک کے پروڈکٹ منیجر جوش رابرٹس نے فیس بک بلاگ پر ایک پوسٹ میں اس فارمیٹ کے بارے میں مزید وضاحت کی:

    فیس بک کا مقصد لوگوں کو ان کہانیوں ، پوسٹس ، ویڈیوز یا تصاویر سے مربوط کرنا ہے جو ان کے لئے اہمیت رکھتے ہیں۔ فوری مضامین کھولنے سے کسی بھی ناشر کو پوری دنیا کے لوگوں پر زبردست کہانیاں سنانے کی اجازت مل جاتی ہے۔ فوری مضامین کی مدد سے ، وہ تجربے ، ان کے اشتہارات اور ان کے ڈیٹا پر قابو برقرار رکھتے ہوئے یہ کام کرسکتے ہیں۔

    یہ پلیٹ فارم مئی 2015 سے منتخب شراکت داروں کے ساتھ جانچ کر رہا ہے ، اور اب تک کا ڈیٹا حوصلہ افزا محسوس کرتا ہے:

     

    فوری مضامین کو نیوز فیڈ سے موبائل ویب مضامین کے مقابلے میں 20٪ زیادہ کلکس موصول ہوئے

    ایک بار جب کوئی فوری آرٹیکل پر کلیک کرتا ہے تو ، اس کے پڑھنے سے پہلے اس مضمون کو ترک کرنے کا امکان 70 فیصد کم ہوجاتا ہے

    وہ اوسطا موبائل ویب آرٹیکلز کے مقابلے میں 30 فیصد زیادہ مشترک ہیں

    فیس بک نے یہ بھی دریافت کیا کہ آہستہ آہستہ رابطے رکھنے والے افراد اوسطا موبائل ویب مضامین کے مقابلے میں 20-40٪ زیادہ فوری مضامین پڑھتے ہیں۔

     

    فوری مضامین تخلیق کرنے کا طریقہ

    مرحلہ 1: سائن اپ کریں

    اٹھنے اور چلانے کے لئے سب سے پہلے آپ کو پروگرام میں شامل ہونے کے لئے سائن اپ کرنا ہے۔ آپ یہ کام instantarticles.fb.com پر کرسکتے ہیں۔

     

    نوٹ: اشاعت شروع کرنے کے لیے، آپ کا موجودہ فیس بک پیج ہونا ضروری ہے اور صفحہ پر ایڈمن یا ایڈیٹر کا کردار ہونا چاہئے۔

    مرحلہ 2: اپنا فیس بک پیج منتخب کریں

    سائن اپ کرنے کے بعد آپ کو یہ انتخاب کرنے کا موقع فراہم ہوگا کہ آپ کس صفحے کے لئے مضامین کو چالو کرنا چاہتے ہیں:

    مرحلہ 3: اپنے یو آر ایل کا دعوی کریں

    ایک بار جب آپ نے اپنا فیس بک پیج منتخب کرلیا تو ، آپ سے ایک ایسا URL فراہم کرنے کے لئے کہا جائے گا جس کا آپ آرٹیکلز کے لئے استعمال کرنا چاہتے ہیں۔ یہ یو آر ایل آپ کے تمام خطوط کے یو آر ایل کی بنیاد کے طور پر کام کرے گا (اور ، زیادہ تر معاملات میں ، آپ کا بلاگ یو آر ایل ہوگا ، مثال کے طور پر ، بفر / لائبرری)۔

     

    اپنے یو آر ایل کا دعوی کرنے کے لیےآپ کو اپنے ایچ ٹی ایم ایل کے <سر> ٹیگ میں میٹا ٹیگ شامل کرنے کی ضرورت ہے اور پھر اپنی ترتیبات میں URL شامل کرنا ہوگا۔ آپ کو ایسا کرنے کی ضرورت کی تمام معلومات فوری مضامین کی ترتیبات میں مل سکتی ہیں۔

    مرحلہ 4: مضامین بنائیں

    جانچ کے دوران ، فیس بک نے دریافت کیا کہ پبلشر ویب ، موبائل ایپس ، یا کسی اور مقام پر مضامین شائع کرنے کے لئے ایک ہی ٹول چاہتے ہیں کہ قارئین اپنا مواد دیکھیں۔ اسی طرح ، مضامین براہ راست آپ کے مشمولات کے نظم و نسق سے شائع کیے جاسکتے ہیں۔ - فیس بک کے اندر مضامین کو دوبارہ تخلیق کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

     

    آپ اپنے بلاگ کو فوری مضامین کے ساتھ فیس بک کے اشاعت ٹولز ، آر ایس ایس فیڈ یا کسی API کا استعمال کرکے ہم آہنگ کرسکتے ہیں۔ یہاں دستیاب آپشنز کا ایک جلدی راستہ ہے۔

     

    ورڈپریس کے ساتھ رابطہ قائم کرنا

    اگر آپ ورڈپریس کو اپنے بلاگ کو طاقت بخش بنانے کے ل use استعمال کرتے ہیں تو ، فیس بک نے فوری مضامین بنانے کے عمل کو ہموار کرنے کے لئے ایک پلگ ان تیار کیا ہے۔ ممکن ہے کہ فوری مضامین کے ساتھ ترتیب دینے کا یہ تیز ترین اور آسان ترین طریقہ ہو۔

     

    Blog ورڈپریس پلگ ان کا استعمال کرتے ہوئے اپنے بلاگ کو مربوط کرنے کے لئے مرحلہ وار گائیڈ کے لیےاس مضمون کو دیکھیں

     

    اشاعت کے اوزار

    ورڈپریس پلگ ان کے ساتھ ساتھ ، فیس بک نے بہت سے اشاعت کے پلیٹ فارم کے ساتھ مل کر انسٹنٹ آرٹیکلز کے ساتھ ہموار انضمام پیدا کیا ہے۔

     

    پبلشنگ ٹولز کے ساتھ انضمام شامل ہیں:

     

    ڈروپل ، اٹویسٹ ، میڈیم ، پرک تقسیم ، باغی ماؤس ، شیئر ٹیس ، شورورن ، اسٹیلر ، ٹیمپیسٹ۔ یہاں پوری تفصیلات تلاش کریں۔

    آر ایس ایس فیڈ

    اگر آپ ورڈپریس یا فیس بک پبلشنگ ٹولز کے ذریعہ تعاون یافتہ CMS استعمال نہیں کررہے ہیں تو ، آپ آر ایس ایس فیڈ کے ذریعے اپنے مواد کو فیس بک سے مربوط کرسکتے ہیں۔

     

    آر ایس ایس کا ایک فیڈ فیس بک کے ساتھ بغیر کسی رکاوٹ کے انضمام کر سکتا ہے جب بھی آپ شائع کرتے ہیں تو نئی پوسٹس کو خود بخود فوری مضامین کی طرح سینڈیکیٹ کیا جاتا ہے۔

     

    آر ایس ایس فیڈ سے اشاعت کے اہل بنانے کے لیے، آپ کو نیا آر ایس ایس فیڈ تیار کرنے کے لیےاپنے مواد کے نظم و نسق کا نظام مرتب کرنا ہوگا جس میں فوری آرٹیکلز مارک اپ میں ہر مضمون کا پورا مواد موجود ہو (آپ کو فیڈ کی شکل دینے میں مدد کرنے کے لئے کسی ڈویلپر کی ضرورت ہوسکتی ہے)۔

     

    فوری مضامین کے مارک اپ میں آر ایس ایس فیڈ کو فارمیٹ کرنے کے لئے ایک گائڈ یہاں پایا جاسکتا ہے۔

     

    API

    API آپ کو اپنے مضامین کے نظم و نسق سے براہ راست فوری مضامین بنانے ، شائع کرنے ، اپ ڈیٹ کرنے اور اسے حذف کرنے کی اجازت دیتا ہے اور آر ایس ایس کے ذریعے مربوط ہونے کا ایک بہترین متبادل فراہم کرتا ہے۔

    مرحلہ 5: اسٹائل کی تخصیص کریں

    فیس بک آپ کو سیٹ اپ کے دوران اپنے مضامین کے اسٹائل کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے کا آپشن دیتا ہے۔ یہاں آپ لوگو اپ لوڈ کرسکتے ہیں اور منتخب کرسکتے ہیں کہ آپ کے مضامین میں کون سے فونٹ استعمال ہوتے ہیں۔ فونٹ کے انتخاب فی الحال صرف ہیلویٹیکا نیو اور جورجیا فونٹ فیملیوں تک ہی محدود ہیں۔

    مرحلہ 6: جائزہ کے لئے جمع کروائیں

    مندرجہ بالا اقدامات مکمل کرنے کے بعد ، آپ اپنی فیڈ کو فیس بک کے ذریعہ جائزہ لینے کے لئے پیش کرسکتے ہیں تاکہ اس بات کی تصدیق کی جاسکے کہ آپ کی ویب سائٹ سے تیار کردہ تمام مضامین مناسب طور پر فارمیٹ ہیں۔

     

    فیس بک کا فی الحال 24 سے 48 گھنٹوں کے ساتھ تمام گذارشات پر نظرثانی کرنا ہے۔ 

    No comments:

    Post a Comment

    Fashion

    Video Example

    Beauty

    Travel

    [3,Design,post-tag]