5 things you need to know about Facebook Instant Articles | Earn Money From Facebook Instant Articles
1.
آپ فوری مضامین سے رقم کما سکتے ہیں
ناشر اپنے مواد سے محصول وصول کرسکتے ہیں۔ اگر آپ اپنے
مواد میں اشتہارات بیچتے ہیں تو ، فیس بک پبلشرز کو 100٪ محصول وصول کررہا ہے اور
اگر اشتہارات فیس بک کے شائقین نیٹ ورک کے ذریعہ فروخت کیے جاتے ہیں تو 30٪ کٹوتی
کررہی ہے۔
فیس بک کا آڈینس نیٹ ورک پبلشرز کو ان کے مواد سے رقم
کمانے کے لئے فیس بک اشتہارات کی طاقت سے فائدہ اٹھانے کا موقع فراہم کرتا ہے ،
اور جب آپ فوری مضامین کے ساتھ شروعات کرتے ہیں تو آپ کو ناظرین نیٹ ورک کے
اشتہارات کو آپٹ ان کرنے کا موقع مل جاتا ہے۔
اگر آپ خود اپنے اشتہار بیچتے ہیں تو ، آپ مضامین کے
اندر ویڈیو اشتہارات ، متحرک اشتہارات اور بینر اشتہارات پیش کرنے کے اہل ہوں گے۔
اپنے اشتہارات کو مربوط کرنے کے بارے میں مزید معلومات فیس بک ڈیولپر دستاویزات میں
مل سکتی ہیں۔
2. فوری آرٹیکل کی
تشکیل آپ کے صفحے سے کوئی پوسٹ نہیں بناتی ہے
جب آپ کوئی فوری آرٹیکل شائع کرتے ہیں تو ، وہ خود بخود
آپ کے صفحہ سے اسی طرح کی فیس بک پوسٹ نہیں بناتا ہے۔ ہوتا یہ ہے کہ جب بھی کسی
موبائل آلہ پر کسی قاری کو فیس بک پر مضمون کے یو آر ایل کی ہدایت کی جاتی ہے تو ،
لنک موبائل فون میں لوڈ کرنے کی بجائے انسٹنٹ آرٹیکل کے بطور ظاہر ہوگا۔
3. لوڈنگ کی تیز
رفتار قارئین کی قوت کو بڑھا سکتی ہے
کسی بھی بلاگ کے لئے بوجھ کی رفتار ناقابل یقین حد تک
اہم ہے ، اور فوری مضامین موبائل ویب مضامین کے مقابلے میں 10x
تک تیزی سے لوڈ کرسکتے ہیں۔ جیسا کہ تھوڑا پہلے بتایا گیا
ہے کہ ، تیز رفتار بوجھ کی رفتار یا فوری مضامین 70٪ کم ترک اور 20٪ مزید کلکس کی
طرف جاتا ہے۔
اوسطا اوسطا دورانیہ صرف آٹھ سیکنڈ تک آن لائن رہ گئی
ہے ، جس کا مطلب ہے کہ تیز رفتار بوجھ کے اوقات ایک بہت بڑا فائدہ ہوتا ہے جب قارئین
ایک لمحے میں مواد تک رسائی کے خواہشمند ہیں۔
آپ کے کنٹرول میں ہے کہ کون سی اشاعتیں شائع ہوتی ہیں
ایک بار جب آپ فوری مضامین کے ساتھ مرتب ہوجائیں تو ،
آپ فیس بک پر کون سے مضامین کا اشتراک کرتے ہیں اس کے 100٪ کنٹرول میں ہوں گے۔ اس
کا مطلب یہ ہے کہ آپ اپنے بلاگ سے ہر مضمون کو دوبارہ شائع کرسکتے ہیں ، یا صرف
کچھ منتخب کریں - چونکہ مزید اعداد و شمار دستیاب ہوتے ہیں یہاں حکمت عملیوں پر
نگاہ رکھنا اور بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرنا بہتر ہوگا۔
آپ اپنی لائبریری سے فیس بک پر شائع ہونے والے مضامین
کو کنٹرول کرسکتے ہیں۔ اپنی لائبریری کو دیکھنے کے لئے ، اپنے فیس بک پیج کے اوپری
حصے سے اشاعت والے ٹولز پر کلک کریں اور پھر اسکرین کے بائیں جانب والے مینو سے
فوری مضامین منتخب کریں۔
فوری مضامین کی لائبریری اس طرح دکھائی دیتی ہے۔
5.
آپ مضامین میں ای میل سائن اپ کے فارم شامل کرسکتے ہیں
ای میل کی گرفتاری متعدد مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی
کا ایک اہم حصہ ہے ، اور ممکنہ صارفین سے محروم ہونا ایک خوف ہے جس کو فیس بک نے
مضامین میں ای میل کی گرفت کو چالو کرنے کے ذریعے حل کیا ہے۔
"دوسری باتوں میں سے جو ہم نے سنا ہے وہ
یہ ہے کہ پبلشر انسٹنٹ آرٹیکلز کے ذریعے اپنے قارئین کے ساتھ زیادہ سیدھے تعلقات
استوار کرنا چاہتے ہیں ، اور اس کا ایک طریقہ یہ ہے کہ ان قارئین کے ساتھ زیادہ
مستقل رابطے کے ذریعے۔" فیس بک نے ایک بیان میں کہا۔
تمہاری باری
کسی بھی اشاعت کے پلیٹ فارم کی طرح ، فیس بک کے فوری
مضامین کی قدر آپ کے کاروباری ماڈل اور اہداف پر منحصر ہے۔
بفر پر ، ہم پلیٹ فارم کی جانچ کرنے اور یہ دیکھنے کے
لئے پُرجوش ہیں کہ آیا مضامین ہمارے مواد اور ہماری تبادلوں کو بھی بڑھا سکتے ہیں۔
فیس بک کا ٹریفک ہمارے سب سے زیادہ بدلنے والے ذرائع میں سے ایک ہے ، اور میں
دلچسپی رکھتا ہوں کہ کس طرح فوری مضامین آگے بڑھنے والے تبادلوں پر اثر انداز
ہوسکتا ہے۔ ہم آپ کو پوسٹ کرتے رہیں گے۔ 🙂
No comments:
Post a Comment