• Breaking News

    Social Media Icons

    Sidebar Ads

    How to Make Money on Facebook | How To Earn From Facebook In 2021 | Easy Step by Step User Guide Make Money Online

    How to Make Money on Facebook | How To Earn From Facebook In 2021 | Easy Step by Step User Guide Make Money Online



    ہوسکتا ہے کہ آپ اب فیس بک کو نیا اور تیز نہیں سمجھیں گے۔ لیکن آپ اس کی مقبولیت سے انکار نہیں کرسکتے ہیں۔ ماہانہ 2 ارب سے زیادہ فعال فیس بک استعمال کنندہ ہیں ، جس میں 1.37 ارب ہر روز فعال طور پر سوشل نیٹ ورک استعمال کرتے ہیں۔لہذا ، یہ حیرت کی بات نہیں ہے کہ بہت سے لوگ اور کاروباری افراد فیس بک سے پیسہ کمانے کی کوشش کرتے ہیں۔ اتنے وسیع امکانی سامعین کے ساتھ ، یہ اچھی طرح سے سمجھتا ہے۔
    اگرچہ فیس بک پر پیسہ کمانا مشکل ہوسکتا ہے۔ فیس بک کے سراسر سائز کی وجہ سے ، ہجوم س کھڑے ہونا مشکل ہوسکتا ہے۔ خاص طور پر یہ معاملہ اب یہ ہے کہ فیس بک صرف کسی شخص کے فیڈ میں پوسٹس کا انتخاب دکھاتا ہے۔ در حقیقت یہ ممکن ہے کہ وہ احکام جو آپ محبت سے تیار کرتے ہیں اور اپنے کاروباری صفحے پر اپلوڈ کرتے ہیں وہ آپ کے پیروکاروں میں سے 2٪ سے زیادہ نہیں پہنچ پائے گا۔ہر بار جب کوئی فیس بک فیڈ کھولتا ہے تو اس کا فیصلہ کرنے کے لئے چار مراحل طے کرتے ہیں جس میں اس شخص کو دکھایا جائے گا:

     

    انوینٹری - الگورتھم اس شخص کے دوستوں اور ان کے بعد چلنے والے صفحات کے ذریعہ مشترکہ حالیہ وضعات کی جانچ پڑتال کرتا ہے۔

    سگنلز - اس کے بعد صارف کے ماضی کے طرز عمل پر مبنی سگنلز کی پوری رینج پر ایک نظر ڈالتا ہے۔ ان میں ، یہ پوسٹ کس نے بنائی ، مواد ، پوسٹ منگنی ، ٹیگنگ اور تبصروں پر اوسط وقت گزارا ، پوسٹ کتنی معلوماتی ہے اور بہت سارے دوسرے اشارے۔ رقم کمانے کے نقطہ نظر سے ایک اہم اشارہ یہ ہے کہ الگورتھم کا وزن لوگوں کے اعدادوشمار کو صفحات کی پوسٹس سے زیادہ اہم ہونے کی حیثیت سے ہے۔

    پیش گوئیاں - سگنل یہ اندازہ لگانے کی کوشش کرتا ہے کہ صارف کسی خاص کہانی پر کس طرح کا رد عمل ظاہر کرے گا - کیا وہ اس کو شیئر کریں گے ، اس پر تبصرے کریں گے ، اسے پڑھیں گے یا نظرانداز کریں گے؟

    اسکور - سگنل اور اس کی پیش گوئیاں پر مبنی الگورتھم ہر پوسٹ کے لیے for متعلقہ اسکور تیار کرتا ہے۔جب فیس بک کسی شخص کی فیڈ کو جمع کرتا ہے ، تو یہ صرف اعلی ترین متعلقہ اسکور والی اشاعتیں دکھاتا ہے۔ہم نے پہلے بھی دکھایا ہے کہ فیس بک کی ملکیت والا انسٹا گرام دراصل دھوکہ دہی کے بغیر انسٹاگرام الگورتھم کو کیسے ہرایا جائے اس میں اسی طرح کی اسکیم چلاتا ہے۔

     

    کیا آپ ایک کاروبار ، اور اثر و رسوخ رکھنے والے ، یا صرف ایک عام فرد ہیں؟

    بنیادی طور پر فیس بک ایک سوشل نیٹ ورک ہے۔ ایک ایسی آن لائن جگہ جہاں لوگ پھانسی ، سماجی اور مشترکہ دلچسپی کی چیزیں بانٹ سکتے ہیں۔ یہ ایک وجہ ہے جس کی وجہ سے یہ کسی کے ذاتی اکاؤنٹ کی اشاعتوں کو کسی صفحے کی اشاعتوں سے زیادہ وزن دیتا ہے۔کاروباروں کو ہمیشہ اس کو دھیان میں رکھنا ہوتا ہے۔ کمپنیوں کے مقابلے میں لوگوں کےفیس بک پر اپنے الفاظ پھیلانا ہمیشہ آسان ہوگا۔اگر کسی شخص کے پاس صرف فیس بک کے بہت ہی دوست ہیں تو وہ بہت دور تک اس بات کو پھیلانے سے قاصر ہوں گے -جب تک کہ وہ اتنا گہرا مواد بانٹنے میں کامیاب نہ ہوں کہ لوگ اسے متعدد بار شیئر کردیں ، اور یہ وائرل ہوجاتا ہے۔دوسری طرف ، اگر کوئی شخص کافی تعداد میں حامیوں کو راغب کرسکتا ہے اور پھر مستقل بنیادوں پر ان کے ساتھ مشغول ہوجاتا ہے تو ، انہیں پتہ چل جائے گا کہ ان کی پوسٹیں بہت سارے لوگوں کے فیڈ میں آئیں گی۔

     

    لہذا اس بات کا یقین کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ لوگ آپ کی باتیں سنیں آپ کی مدد کی بنیاد کو اس حد تک بنانا ہے کہ وہ آپ کو بااثر سمجھیں۔ جب آپ اس مقام پر پہنچ جاتے ہیں تو ، فیس بک پر پیسہ کمانا آسان ہوتا ہے۔

     

    تاہم ، کاروباری اکاؤنٹس کو مکمل طور پر نظرانداز نہیں کیا جانا چاہئے۔ اگر کاروبار اپنے اکاؤنٹ کو اچھی طرح چلاتے ہیں اور معیاری مواد کو مستقل بنیاد پر بانٹتے ہیں تو ، فیس بک ان کی کاوشوں کو تسلیم کرے گا اور ان کے متعلقہ اسکور میں اضافہ کرے گا۔اور پھر ، یقینا. ، یہاں فیس بک ایڈورٹائزنگ ہے ، جو پوسٹوں تک رسائی کو ایک اضافی دھکا دینے میں مدد دے سکتی ہے۔ ہم نے حال ہی میں دیکھا ہے کہ فیس بک اشتہارات کی لاگت کتنی ہے - فیس بک اشتہارات چلانے کی اصل قیمت

     

    سب سے پہلے اپنے سامعین کی تعمیر

    فیس بک پر اثر انداز کرنے والوں کی کامیابی کی پوری وجہ یہ ہے کہ وہ پہلے سے ہی مندرجہ ذیل بنانے کے عمل سے گزر چکے ہیں۔آپ کو دلچسپ پوسٹس ، دلچسپ لنکس ، تصاویر اور اپ ڈیٹس کا اشتراک کرکے فیس بک پر اپنی مہارت کو بڑھانا ہوگا۔ واقعی ایک فرد کی حیثیت سے کامیاب ہونے کے لیے آپ کو دلچسپی کا ایک ایسا شعبہ بنانا چاہئے جہاں آپ ماہر کی حیثیت سے پہچان سکیں۔اگرچہ کاروبار ان کے لئے منڈی کو اثر انداز کرنے کے لئے استعمال کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں ، وہ شاید خود بھی فیس بک کی موجودگی کی کچھ شکل تیار کرنا چاہیں گے۔ وقت گزرنے کے ساتھ وہ اس کو لوگوں کی مدد کرنے کے ان کے طاق کے ماہر کی حیثیت سے استعمال کرسکتے ہیں۔ اسٹار بکس نے دکھایا ہے کہ اس کو کس طرح سے بہتر طریقے سے انجام دیا جائے ، اور ان کے صفحے پر 37 ملین پیروکار ہیں۔

     

    آپ کے فیس بک فین پیج کا بنیادی ہدف ایسی جگہ فراہم کرنا ہونا چاہئے جہاں لوگ آپ کو جان سکیں۔ اگر انہیں آپ کا مواد پسند ہے تو ، وہ آپ کا احترام کریں گے۔ وقت کے ساتھ ، اس کا مطلب ہے کہ وہ آپ پر بھروسہ کریں گے۔ اور آخر کار ، وہ آپ سے کچھ خریدنے کے لیے money پیسہ خرچ کر کے خوش ہوجاتے ہیں۔

     

    کم گارسٹ نے اس کا خلاصہ کرتے ہوئے کہا ، "فیس بک پر فروخت کرنے کے آپ کو کسی شے کی طرح مداحوں کے ساتھ سلوک کرنا چھوڑنا اور اپنے دوستوں کی طرح ان کے ساتھ سلوک کرنے

     

    فیس بک مارکیٹ پلیس یا فیس بک خرید و فروخت گروپ میں اشیا فروخت کرنا

    اپنے محل وقوع کے لحاظ سے ، آپ کو فیس بک مارکیٹ میں مختلف قسم کے سامان اور خدمات فروخت کے لئے نظر آئیں گی۔ یہ ہوم اور گارڈن سے لے کر گاڑیوں اور بائک تک کے زمرے میں درج ہیں۔فیس بک کا صارف جغرافیائی علاقہ کا انتخاب کرسکتا ہے جہاں سے وہ فروخت کے لئے سامان دیکھتا ہے۔ مثال کے طور پر ، آپ اسے اپنے گھر کے مقررہ فاصلے پر سامان فروخت کرنے کے لئے ظاہر کرسکتے ہیں۔ آپ قیمت کے حساب سے بھی فلٹر کرسکتے ہیں۔فیس بک مارکیٹ پلیس پر اپنا فالتو سامان رکھ کر آپ کچھ رقم کما سکتے ہیں۔ آپ لوگوں سے مذاکرات کرنا ہوں گے ، لہذا اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ جس کم قیمت پر بیچنا چاہتے ہیں اس کو ذہن میں رکھیں۔ اسی طرح ، بیشتر علاقوں میں فیس بک پر خرید و فروخت کے گروپ موجود ہیں۔ آپ ان گروپوں میں اپنے فالتو سامان کی فروخت کرنے والی پوسٹیں بنا سکتے ہیں۔ ان میں اکثر ممبروں کی مشترکہ حیثیت ہوتی ہے ، اور اس ل people سودا حاصل کرنے کی کوشش کرنے والے لوگوں کی طرف سے کم ہیگلی ہوتی ہے۔

     

    اپنے فیس بک فین پیج سے بیچیں

    بہت سے کاروبار دریافت کرتے ہیں کہ یہ مشکل ہوسکتا ہے۔ آپ کے پیروکاروں کی خبروں کے فیڈ میں آپ کے صفحہ کی اشاعتوں کے لیے appear ۔لہذا اپنے فین پیج کا استعمال کرتے ہوئے فیس بک پر پیسہ کمانے کے آپ کو ایسا مواد تخلیق اور شیئر کرنے کی ضرورت ہے جس کو لوگ مستقل طور پر اہمیت دیتے ہیں۔ جیسا کہ کم گارسٹ کا کہنا ہے ، اس کا فیس بک فروخت فارمولہ ہے "مفید رہو + مستند رہو + کبھی کبھار فروخت کرو = بڑے فیس بک سیلز۔"

    آپ اپنے حامیوں کو آپ کے مداحوں کے صفحہ پر بھیج سکتے ہیں۔
    آپ اپنی سیل پوسٹوں کی رسائ کو بہتر بنانے کے ل Facebook فیس بک کے کچھ اشتہارات شامل کرنے پر غور کرسکتے ہیں۔ لیکن مت بھولنا ، نامیاتی سامعین کی تشکیل کے ل your ، آپ کی اشاعتوں کا زیادہ تر حصہ فروخت پر مبنی نہیں ہوسکتا ہے۔ انہیں آپ کے ممکنہ سامعین کے لیے valuable قیمتی اور / یا تفریح ​​فراہم کرنے کی ضرورت ہے۔

     

    اپنے طاق میں ایک فیس بک گروپ چلائیں

    اگرچہ فیس بک گروپ چلانے میں کچھ کم ہی قیمت نہیں ہے جس کی پوری توجہ صرف فروخت ہے۔ ، یہ ایک مفید طریقہ ہوسکتا ہے جس میں لوگوں کو یہ بتانے کے لئے کہ آپ کیا پیش کرتے ہیں۔اگر آپ معلوماتی مصنوعات بیچتے ہیں تو فیس بک گروپ خاص طور پر کارآمد ثابت ہوسکتے ہیں۔ آپ ایک گروپ مرتب کرسکتے ہیں ، ممبروں کو ایک دوسرے کی مدد کرنے اور خیالات شیئر کرنے کی ترغیب دے سکتے ہیں۔ ایک بار پھر آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ گروپ ممبروں کو مفید مواد پیش کریں ، اور ہر بار آپ اپنی مصنوعات کو ان کی پریشانیوں کے حل کے طور پر تجویز کرسکتے ہیں۔فیس بک گروپ دیگر سرگرمیوں کے سلسلے میں اچھی طرح سے کام کرسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کا پروڈکٹ کوئی کورس یا ای بوک ہے تو ، آپ اپنی جماعت کے ممبروں یا ایسے لوگوں کے لئے فیس بک گروپ چلا سکتے ہیں جنہوں نے آپ کا ای بوک خریدا ہے۔اگر آپ معاوضہ کوچنگ فراہم کرتے ہیں تو ، آپ فیس بک گروپ کو ایسی جگہ کے طور پر استعمال کرسکتے ہیں جہاں آپ کے مؤکل اکٹھے ہوسکیں۔ شاید آپ اسے ماسٹر مائنڈ گروپ کی حیثیت سے بھی چلائیں۔

     

    فیس بک سیلز کا ایک تجویز کردہ تجویز

    نیل پٹیل نے فیس بک سیلز فنل بنانے کے لئے ایک مرحلہ وار مرحلہ وار ہدایت نامہ لکھا ہے۔ دوسرے دوسرے مبصرین کی طرح وہ بھی فیس بک کی فروخت میں آہستہ آہستہ تعمیر کرنے کی اہمیت پر زور دیتا ہے

    نیل کا خیال ہے کہ آپ کو فیس بک پر پیسہ کمانے کے ل seven سات قدموں کی چمنی کی ضرورت ہے۔ مختصرا، ، اس کے سات اقدامات یہ ہیں:

    متعدد قسم کے مواد تخلیق کریں - وہ لوگ جنہوں نے پہلے ہی آپ یا آپ کی مصنوعات میں دلچسپی ظاہر کی ہےاپنے دلچسپ سامعین کی طرح دلچسپی رکھنے والے لوگوں کی ایک "دیکھوالی سامعین" بنائیں اس میں "اعلی درجے کے شائقین" کو اعلی معیار کے مواد کی تشہیر کریں۔

     

    کچھ "دیکیلاک آڈینس" پسند کریں گے جو وہ دیکھتے ہیں ، اور آپ کے فیس بک پیج کے پرستار بن جاتے ہیں۔ یہاں تک کہ کچھ اس وقت آپ کی مصنوعات خریدنے کا بھی انتخاب کرسکتے ہیں

    ایک فیس بک پکسل اور ان لوگوں کو دوبارہ مارکیٹنگ کا استعمال کریں جنہوں نے ابھی تک کوئی پروڈکٹ نہیں خریدی ہےان لوگوں کو دوبارہ مارکیٹنگ جاری رکھیں جو ابھی تک تبدیل نہیں ہوئے ہیں اپنے تبادلوں کو زیادہ سے زیادہ کریں

     

    فیس بک پر انفلوینسر مارکیٹنگ

    کچھ "دیکیلاک آڈینس" پسند کریں گے جو وہ دیکھتے ہیں ، اور آپ کے فیس بک پیج کے پرستار بن جاتے ہیں۔ یہاں تک کہ کچھ اس وقت آپ کی مصنوعات خریدنے کا بھی انتخاب کرسکتے ہیں

    ایک فیس بک پکسل اور ان لوگوں کو دوبارہ مارکیٹنگ کا استعمال کریں جنہوں نے ابھی تک کوئی پروڈکٹ نہیں خریدی ہےان لوگوں کو دوبارہ مارکیٹنگ جاری رکھیں جو ابھی تک تبدیل نہیں ہوئے ہیں اپنے تبادلوں کو زیادہ سے زیادہ کریں    

      

    No comments:

    Post a Comment

    Fashion

    Video Example

    Beauty

    Travel

    [3,Design,post-tag]