• Breaking News

    Social Media Icons

    Sidebar Ads

    How To Make Money On Instagram | How To Earn From Instagram | Earn Money From Instagram In 2021

    How To Make Money On Instagram | How To Earn From Instagram | Earn Money From Instagram In 2021



    ہر کوئی انسٹاگرام پر پیسہ کمانا جاننا چاہتا ہے۔ ہم سارا دن بہرحال سب کچھ کرتے رہتے ہیں عام طور پر اسے کمانے کے بجائے رقم خرچ کرتے ہیں۔پچھلے کچھ سالوں میں ، خوبصورت تصاویر کی انسٹاگرام کی لامتناہی فیڈ ایک چمقدار رسالہ ، آپ کے سب سے اچھے دوست کا ذائقہ ، اور دکان کی دکان کے مابین کسی چیز میں تبدیل ہوگئی ہے۔ایک ارب سے زیادہ ماہانہ صارفین کے ساتھ ، جن میں سے 71٪ کی عمر 35 سال سے کم ہے ، انسٹاگرام امنگ ، حوصلہ افزائی کا پلیٹ فارم ہے اور اب ، ان ایپ چیک آؤٹ۔

     

    انسٹاگرام پر پیسہ کمانے کے تین بڑے طریقے ہیں۔

    برانڈز کے زیر اہتمام مشمولات شائع کرنے کیلئے ایک اثر انگیز کے طور پر کام کریں

    1.دوسرے لوگوں کی مصنوعات بیچتے ہوئے وابستہ مارکیٹر بنیں

    2.ایک کاروباری بنیں اور اپنی مصنوعات خود فروخت کریں

    .3تینوں پٹریوں پر ہمارے بہترین مشورے کے لئے پڑھیں۔

     

    حکمت عملی 1: پوسٹ اسپانسر شدہ مواد

    اسپانسر شدہ پوسٹس پہلی چیز ہوسکتی ہیں جو آپ کے ذہن میں ذہن میں آتی ہیں جب آپ جملے سنتے ہیں انسٹاگرام پر اثر انداز کرنے والا’۔ 2019 کے اوائل تک انسٹاگرام پر 500،000 سے زیادہ متحرک اثر رسوخ موجود ہیں۔ہاں بنیادی ضرورت ایک مہذب تا متاثر کن پیروکار شمار اور مسابقتی مصروفیت کی شرح ہے۔ دوسرے لفظوں میں ، یہ حکمت عملی آپ کے لئے ہے اگر آپ انٹرنیٹ پر اجنبی بنانے میں اچھی ہیں تو جیسے آپ پر اعتماد کریں۔اس حکمت عملی کی اپیل یہ ہے کہ اس میں ای کامرس کی کسی بھی سر درد کے بغیر مارکیٹنگ شامل ہے: اس کےآپ کو کوئی پروڈکٹ بنانے یا آرڈر کو پورا کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ ایک کامل دنیا میں ، یہ ساری چیزیں صرف اپنے آپ کی حیثیت سے رہنا اور اپنی مصنوعات ، خدمات ، یا برانڈز کے بارے میں پوسٹ کرنا ہے جو آپ کی زندگی کو کیا بناتی ہیں۔یقینا. ، ایک منفی پہلو بھی ہے: تمام برانڈ برابر پیدا نہیں ہوتے ہیں ، اور یہ شاید پہلے ہی آپ کے دروازے پر دستک دے رہا ہو۔ اس کے علاوہ ، اسکیمرز کی ایک ایسی دولت ہے جو خواہش مند اثر و رسوخ کو نشانہ بنا رہی ہے۔یہاں تک کہ اگر آپ سپانسر شدہ مواد کے راستے سے کامیاب ہوجاتے ہیں تو ، آپ کو شاید اپنی سالمیت اور اپنے محصول کے مابین توازن پر غور کرنے کی ضرورت ہوگی۔ آخر کار ، یہ آپ کا ذاتی برانڈ ہے۔ اور لوگ صداقت پر بھروسہ کرتے ہیں۔آپ کو ہر ایسے برانڈ کو رکھنا ہوگا جو آپ کے ساتھ سختی کے ساتھ کام کرنا چاہتا ہو "کیا اس سے میرے برانڈ میں فٹ ہوجاتا ہے؟" پرکھ. اس بارے میں مزید پڑھیں کہ کس طرح ایک انسٹاگرام متاثر کنندہ جانتا ہے کہ اس کے لئے کون سے مواقع صحیح ہیں۔یہاں یہ ہے کہ ایک انسٹاگرام متاثر کنندہ کے طور پر کیسے شروعات کی جائے۔


    مرحلہ 1: طاق کا انتخاب کریں

    اگر آپ واقعی میں انسٹاگرام پر معاوضہ لینا چاہتے ہیں تو آپ اپنے ذاتی برانڈ کو زندہ اور سانس لیتے ہو۔ یقینی بنائیں کہ آپ واقعی اس سے محبت کرتے ہیں۔اور غور کریں کہ آپ کے ممکنہ شراکت دار چیزوں کو کس طرح دیکھتے ہیں۔ برانڈز آپ کے سامعین کا ان کی ہدف مارکیٹ سے موازنہ کریں گے۔ ایک حالیہ تحقیق کے مطابق ، 55 فیصد برانڈز کا کہنا ہے کہ وہ مائکرو اثر کرنے والوں کو ترجیح دیتے ہیں ، جن کے خیال میں وہ اپنے سامعین کے ساتھ زیادہ مستند تعلق رکھتے ہیں۔اس کا مطلب یہ ہے کہ جتنا آپ مخصوص ہوں گے اتنا ہی بہتر۔ ‘ویگن’ سیر ہے ، تو پھر کیوں نہ کوشش کریں ‘سوبر ویگن الٹرا میراتھن رنر ابا جو اپنے پوڈ کاسٹ پر مشہور لوگوں کا انٹرویو’ بجائے؟ (یا نہیں ، کیونکہ وہ لیا گیا ہے۔

     

     

    مرحلہ 2: اعتماد پیدا کریں اور اپنے ناظرین کو بڑھائیں

    81 فیصد انسٹاگرام پر اثر انداز کرنے والوں کے 15،000 اور 100،000 پیروکار ہیں۔ اگر آپ ابھی وہاں نہیں ہیں تو گھبرائیں نہیں۔ آپ کے پیروکار کی تعداد بڑھانے کے لئے کوئی شارٹ کٹ نہیں ہیں ، لیکن آزمائشی اور حقیقی حکمت عملی ہیں۔لگاتار پوسٹ کرنے کا عہد کریں۔ اور مشمولات شائع کرنے کا عہد کریں جو آپ کے سامعین چاہتے ہیں۔ مثال کے طور پر ،

     Pedal board of the day اپنے نام کے وعدوں کی طرح ، اپنے 102،000 پیروکاروں کے لئے ہر روز ایک پیڈل بورڈ پوسٹ کرتا ہے۔

     

    مرحلہ 3: برانڈز کے ساتھ شراکت دار

    برانڈ شراکت داروں کے ساتھ جڑنے کے لئے دو اہم راستے ہیں:

    براہ راست پچ کرکے انہیں تلاش کریں۔ جن برانڈز کی آپ خود تعریف کرتے ہیں ان سے رابطہ کریں اور انھیں بتائیں کہ آپ کیا پیش کر سکتے ہیں۔ آپ کے برانڈ کی پچ کو آپ کے سامعین اور نقطہ نظر کے بارے میں کافی تعداد میں مجبور تفصیلات فراہم کرنے کی ضرورت ہے۔بااثر مارکیٹنگ پلیٹ فارم کے ساتھ سائن اپ کرکے آپ کو تلاش کرنے میں ان کی مدد کریں۔ ان بازاروں میں بہت ساری ہیں۔ ایسپائر آئ کیو ، اففلینس اور فیمبیت شروع کرنے کے لئے اچھی جگہیں ہیں۔ایک مثبت نوٹ پر ، برانڈز مؤثر اثر پذیری تلاش کرنے کے خواہاں ہیں۔ اگر آپ جانتے ہیں کہ وہ اس پوری کوشش کو کس نظر سے دیکھتے ہیں تو ، برانڈ کے تناظر میں کچھ بصیرت کے لیے اثرانداز کرنے والوں کے ساتھ کام کرنے کے لئے ہمارے رہنما کو دیکھیں۔ مرامریکہ یا برطانیہ میں ایک اثر و رسوخ کی حیثیت سے ، آپ قانونی طور پر پابند ہیں کہ جب آپ اشتہار شائع کررہے ہو تو اسے واضح کردیں۔ امریکی فیڈرل ٹریڈ کمیشن کی رہنما خطوط کے مطابق آکے انکشاف کا واضح اور سمجھنے میں آسانی ہوتی ہے۔ دریں اثنا ، برطانیہ میں ایڈورٹائزنگ اسٹینڈرڈز اتھارٹی کسی بھی طنز کے بارے میں پرواہ نہیں کرتی ہے: کہتے ہیں # شامل ، تحفے میں نہیں۔قانون کے دائیں جانب رہنے کے لئے ، گنا کے اوپر # ایش ہیش ٹیگ کا استعمال کریں (یعنی پہلی تینلائنوں میں تاکہ لوگوں کو اسے ڈھونڈنے کے لئے ارد گرد کلک نہیں کرنا پڑے۔)

     

    حکمت عملی 2: ایک وابستہ مارکیٹر بنیں

    سپانسر شدہ مواد کے برعکس ، یہ حکمت عملی بیداری پھیلانے اور فروخت کرنے کے بارے میں کم ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ صرف اس وقت رقم کرتے ہیں جب آپ کے پیروکار دراصل مصنوعات خریدتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، ایک وابستہ مارکیٹر کی حیثیت سے آپ کو اس کی مصنوعات تیارکرنے یا آرڈر کو پورا کرنے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
    منفی پہلو یہ ہے کہ اگر آپ اپنے سامعین کو ناراض کئے بغیر ترقی کرنا چاہتے ہیں تو اس حکمت عملی کے لئے ٹھوس حکمت عملی کی ضرورت ہے۔ نیز ، "وابستہ مارکیٹنگ" کی اصطلاح میں اچھی ساکھ ہے۔ یہ سات اعداد و شمار کی ماہانہ آمدنی اور… یاٹ کے اسکیمی وعدوں سے وابستہ ہوسکتا ہے؟ اخلاقی طور پر رجوع کیا گیا ، وابستہ مارکیٹنگ دراصل مارکیٹنگ کا ایک سمارٹ ، اور قائم زاویہ ہے۔ آپ اپنی پسندیدہ قلم ، یا کاجل ، یا کتے کے کھانے کی سفارش کرتے ہیں ، یا تو مصنوعات خریدنے کے لئے ایک لنک فراہم کرتے ہیں ، ورنہ ایک چھوٹا سا چھوٹ والا پرومو کوڈ۔ لنک اور پرومو کوڈ دونوں ہی آپ کے لئے منفرد ہیں ، لہذا تاجر آپ کی کوششوں کے بعد فروخت کا سراغ لگا سکتا ہے۔ آپ ہرفروخت کے لئے ایک فیس یا فیصد کماتے ہیں۔

     

    حکمت عملی 2: ایک وابستہ مارکیٹر بنیں

    ایک وابستہ مارکیٹر کی جگہ ایک اسپانسر شدہ اثر و رسوخ کے طاق سے مختلف ہوتی ہے جس میں وہ زیادہ سے زیادہ مصنوعات پر مبنی ہوسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، وابستہ مارکیٹرز بعض اوقات مصنوع جائزہ لینے والوں کے طور پر شروع ہوجاتے ہیں اگر آپ ابھی شروعات کررہے ہیں تو ، آپ کو مخصوص مادی خواہشات کے ساتھ سامعین کا انتخب کرنے کی عیش و آرام ہے ، جیسے ، کتے کے مالکان جو رہنمائی چاہتے ہیں اور بہترین کتے کے کھانے پر ڈیل کرتے ہیں۔ (اور بہترین کالر ، بہترین کتے کے پیالے ، بہترین کتے چشمیں ، اور سیٹیرا۔

     

    مرحلہ 2: وابستہ افراد کے ساتھ وابستگی تلاش کریں

    آپ براہ راست کسی برانڈ کے ساتھ وابستہ ہوسکتے ہیں ، یا آپ اس میں شامل ہو سکتے ہیں جسے ’وابستہ نیٹ ورک‘ ، یا دونوں کہا جاتا ہے۔ (جواب ہمیشہ دونوں ہی ہوتا ہے۔) وابستہ نیٹ ورکس ایسے برانڈز کے مابین بیچوان پلیٹ فارم ہیں جو ملحق پروگرام چلاتے ہیں ، اور آپ جیسے مارکیٹرز۔ وہ موجود ہیں کیوں کہ ، جبکہ آن لائن کورسز بیچنے والا ایک بھی کاروباری شخص آپ کے سامعین تک اپنی رسائ بڑھانے کے لئے بے چین ہوسکتا ہے ، فارچون 500 کمپنی کو اپنی کوششوں کو پیمانہ کرنا اور خود کار بنانا ہوگا۔ ملحق نیٹ ورکس آپ کو منتخب کرنے کے لئے بہت ساری مصنوعات دینے کے لئے ڈیزائن کیے گئے ہیں۔ اور آپ صرف ایک نیٹ ورک تک محدود نہیں ہیں۔

     

    مرحلہ 2: وابستہ افراد کے ساتھ وابستگی تلاش کریں

    آپ براہ راست کسی برانڈ کے ساتھ وابستہ ہوسکتے ہیں ، یا آپ اس میں شامل ہو سکتے ہیں جسے ’وابستہ نیٹ ورک‘ ، یا دونوں کہا جاتا ہے۔ (جواب ہمیشہ دونوں ہی ہوتا ہے۔) وابستہ نیٹ ورکس ایسے برانڈز کے مابین بیچوان پلیٹ فارم ہیں جو ملحق پروگرام چلاتے ہیں ، اور آپ جیسے مارکیٹرز۔ وہ موجود ہیں کیوں کہ ، جبکہ آن لائن کورسز بیچنے والا ایک بھی کاروباری شخص آپ کے سامعین تک اپنی رسائ بڑھانے کے لئے بے چین ہوسکتا ہے ، فارچون 500 کمپنی کو اپنی کوششوں کو پیمانہ کرنا اور خود کار بنانا ہوگا۔ ملحق نیٹ ورکس آپ کو منتخب کرنے کے لئے بہت ساری مصنوعات دینے کے لئے ڈیزائن کیے گئے ہیں۔ اور آپ صرف ایک نیٹ ورک تک محدود نہیں ہیں۔ ایمیزون ایسوسی ایٹس شروع کرنے کے لئے سب سے واضح جگہ ہے۔ حد یہ ہے کہ وہ کوڈ پیش نہیں کرتے ہیں۔ آپ کو ان کے فراہم کردہ وابستہ لنک کا استعمال کرنا ہوگا۔ اگرچہ یہ انسٹاگرام پر پنٹیرسٹ ، بلاگ ، یا ای میل نیوز لیٹر کے لئے بہت اچھا ہے ، آپ کو اس لنک کو اپنے جیو میں رکھنا ہوگا ، یا — اگر آپ کا بزنس اکاؤنٹ ہے تو — اپنی انسٹاگرام اسٹوری۔ کلک بینک ، راکین ، اور چیف جسٹس سے وابستہ افراد بھی قابل ذکر وابستہ نیٹ ورک ہیں جن پر غور کرنا ہے۔

     

    مرحلہ 3: مصنوعات کے بارے میں پوسٹ کریں

    جیسا کہ متاثر کن افراد کی طرح ، وابستہ مارکیٹنگ بھی ایف ٹی سی اور اے ایس اے کے قواعد کے تحت ہوتی ہے ، لہذا مصنوعات کے ساتھ اپنے تعلقات کی نوعیت کے بارے میں واضح رہو۔ خوش قسمتی سے ، 54٪ لوگ کہتے ہیں کہ وہ شفافیت کو سراہتے ہیں جب مارکیٹرز اپنے تعلقات کو ظاہر کرتے ہیں ، اور # ایش ہیش ٹیگ ان کو ناگوار نہیں بناتا ہے۔

    حکمت عملی 3: اپنی اپنی مصنوعات بیچیں

    انسٹاگرام پر پیسہ کمانے کی تیسری حکمت عملی مارکیٹنگ سے بالاتر اور حقیقی ای کامرس کے دائرے میں ہے۔ اپنے ذاتی برانڈ کو دوسرے لوگوں کی مصنوعات بیچنے کے لئے استعمال کرنے کے بجائے ، خود اپنا بیچ دیں۔ یہ آپ کی مشہور تصاویر کی کافی ٹیبل کتاب ہوسکتی ہے۔ لیکن یہ ایک مشیر کی حیثیت سے آپ کا وقت اور مشورہ بھی ہوسکتا ہے۔ یا آپ کی اعلی درجے کی فیشن لائن۔ اور اگر آپ پہلے ہی کسی کاروبار کے مالک ہیں تو ، انسٹاگرام پر فروخت کرنا آپ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں واضح اضافہ ہے۔اپنے ناظرین کو اپنے صارفین میں تبدیل کرنا قدرتی فٹ ہوسکتا ہے۔ اور شاپائف جیسے ای کامرس پلیٹ فارم کے عروج کے ساتھ ، اور پرنٹ - آن ڈیمانڈ سروسز جیسے پرنٹفول ، ایک ایسا آن لائن کاروبار چلانا بہت آسان ہے جو حقیقی دنیا کی مصنوعات فراہم کرتا ہے۔

     

    مرحلہ 1: اپنی مصنوع کا تصور کریں

    ماڈل کپڑے بیچتے ہیں۔ ASMR کیچڑ اکاونٹ کیچڑ فروخت کرتے ہیں۔ مارکیٹنگ کے ماہرین آن لائن کورس بیچ دیتے ہیں۔ آپ کی مصنوع ایک قدرتی ، بدیہی توسیع ہوسکتی ہے جو آپ پہلے ہی کر رہے ہیں ، جیسے @ Rad.slime کی کیچڑ کی دکان۔

     

    مرحلہ 2: آپ کی مصنوعات کی تعمیر

    اگر آپ کے کاروباری منصوبے میں آپ کی اپنی مصنوعات بیچنا شامل ہے (جیسا کہ اس کے برعکس ، کہنا ، ڈراپ شاپ کرنا — لیکن اس کے بعد مزید کچھ) آپ کو اسے بنانے کی ضرورت ہے۔ ایک سپلائر تلاش کریں۔

     

    مرحلہ 3: اپنا اکاؤنٹ مرتب کریں تاکہ خریداری کے قابل ہو

    پچھلے کچھ سالوں میں ، انسٹاگرام ہر طرح کی شاپنگ پر مبنی خصوصیات تیار کررہا ہے: ایکسپلور ٹیب ، پروڈکٹ ٹیگز ، شاپ ایبل پوسٹس ، شاپ ایبل اسٹوریز اور انسٹاگرام چیک آؤٹ۔ان سے فائدہ اٹھانے کے لیے ، آپ کو کاروباری اکاؤنٹ کی ضرورت ہے۔ آپ کو مصنوعات کی کیٹلاگ بھی تیار کرنے کی ضرورت ہے۔ انسٹاگرام شاپنگ کے ذریعہ مصنوعات بیچنے کے طریق کار سے متعلق ہمارے قدم بہ قدم ہدایت نامہ دیکھیں۔

     

    مرحلہ 4: اپنے ای کامرس کے بنیادی ڈھانچے کو تیار کریں

    اپنے صارفین کو مزید معلومات فراہم کرنے کے لئے ایک ویب سائٹ قائم کریں۔ آگاہی پیدا کرنے کے لئے کچھ اشتہارات چلانے پر غور کریں۔ خریداری کے آخری مراحل میں لوگوں کی رہنمائی کے لئے آپ کو شاید لینڈنگ پیج بنانے کی بھی ضرورت ہوگی۔ اپنے سامعین کے تجربے کو ذہن میں رکھیں۔

     

    مرحلہ 5: اپنی مصنوعات پوسٹ کریں

    آپ باقاعدہ انسٹاگرام پوسٹس اور کہانیاں استعمال کرکے اپنی مصنوعات کو ہائپ کرسکتے ہیں۔ انسٹاگرام تجزیاتی ٹولز آپ کو اپنی کامیابی کی پیمائش کرنے میں مدد کریں گے۔اس نے کہا ، اگر آپ کی کہانیاں فروخت میں تبدیل نہیں ہو رہی ہیں تو ، آپ ہمارے اشارے دیکھنا چاہیں گے۔

     

    مرحلہ 6: اپنے احکامات کو پورا کریں

    آپ کی مصنوعات پر منحصر ہے ، آپ خود انوینٹری سنبھال سکتے ہیں ، کسی تیسری پارٹی کے لاجسٹک کمپنی کو آؤٹ سورس کرسکتے ہیں یا ڈراپ شاپنگ لائف اسٹائل جی سکتے ہیں (جس وقت ڈویلپر خود ہی اسے صارف کو بھیجتا ہے۔)آپ کے پاس جتنے آرڈرز ہوں گے ، اس پر آپ جتنا زیادہ وقت صرف کریں گے ، لہذا حقیقت پسندانہ بنیں۔ یہاں آپ کو کسٹمر ، ترسیل ، واپسی ، اور ہر چیز سے اپنے صارفین کو خوش کرنے کا ایک بیک بیس بیسکس گائیڈ ہے۔

     

    انسٹاگرام پر پیسہ کمانے کے لئے نکات

    کیا آپ خود ان میں سے کسی حکمت عملی کو آزمانے کے لئے تیار ہیں؟ یہ بہترین عمل آپ کو کچھ وقت کی بچت کریں گے۔

     

    اپنی قدر جانیں

    اثر و رسوخ رکھنے والوں کو یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ 27،000 پیروکار ، کہنے کے لئے (سوائپ اپ کے ساتھ) کہانی پوسٹ کرنے کی شرح کیا ہے؟ متاثرہ 5٪ منگنی کی شرح کے ساتھ طاق ناظرین کو کسی مصنوع کی فراہمی کے لئے لوگ کتنا معاوضہ لیتے ہیں؟ جب برانڈز کے ساتھ شرحوں پر بات چیت کرنے کا وقت آگیا ہے تو ، آپ کو زمین کی تزئین سے متعلق ٹھوس معلومات کی ضرورت ہوگی۔ انسٹاگرام پر اثر انداز کرنے والے نرخوں کے بارے میں ہماری مکمل رہنما دیکھیں۔اپنے حریفوں پر ٹیب رکھیں ۔اپنے فیلڈ میں اور اپنے حریفوں میں مکالمہ سر فہرست رکھنے کے لئے سوشل میڈیا مانیٹرنگ (اور سننے) کا استعمال کریں۔ پلیٹ فارم پر کیا ہورہا ہے اسے دیکھنے کے لئے ہٹسوئٹ میں انسٹاگرام سے متعلق تلاش کے سلسلے ترتیب دیں۔ پھر ہٹسوائٹ بصیرت کا استعمال کرتے ہوئے انتباہات مرتب کریں تاکہ آپ کی مد مقابل ہر جگہ کی نگرانی کی جاسکے۔ 

    No comments:

    Post a Comment

    Fashion

    Video Example

    Beauty

    Travel

    [3,Design,post-tag]